forever ginkgo

ویژگی های جیکگو پلاس فوراور :
1. تقویت حافظه
2.خاصیت تقویت حافظه در افراد که از اشکال تروما (ضربه به سر) رنج می برند
2. تمرکز حواس
3. افزایش گردش خون
4. درمان مشکلات گردش خون در پاها و دست ها (پا و دست سرد شده)
5. آلزایمر
6. سرمازدگی
7.
ممانعت از  ایجاد لخته در رگ های خونی
8.
اختلالات مربوط به مغز و سلامت ذهنی
9. رفع
مشکلات مربوط به آمبولیسم و انفارکتوس مغزی و همچنین ترومبوز
10.
رفع وزوز گوش و کاهش شنوایی
11. زوال چشم را آهسته کندو در دوز بالا ، می تواند به بهبودی بینایی افراد دارای آب سیاه کمک کند.
بر طرف شدن اختلالات افسردگی و اضطراب
12.
بر طرف کردن ناتوانی جنسی و عدم نعوظ آلت
13.
سردرد (میگرن) : در 80 درصد بیماران دارای میگرن بهبودی مشاهده شد.
14.
سندرم پیش از قاعدگی و یائسگی
15.
بهتر شدن تنگی برونش ها ( آسم )
16.
کمک به مقابله با اختلالات دستگاه ایمنی مانند آلرژی،لوپوس آرتیما
17. موثر در
بی خوابی
18.
جلوگیری از تشکیل تومور و مبارزه با باکتری ها و ویروس ها
19.
مقوی روح ( بخاطر وجود گانودرما Ganoderma از قارچ رشی Reshi)
20. محافظت
از کبد و کمک به بازسازی و فعالیت صحیح آن
21.
افزایش بازده کاری، افزایش قدرت بدنی و کاهش احساس خستگی
22. کمک به درمان
بیماران مبتلا به هپاتیت
23.
پایین آوردن کلسترول،تحریک غدد فوق کلیوی و بنابراین کمک بدن برای سازگاری در مواقع استرس زیاد،نیرو بخشیدن به بدن،بازگرداندن انرژی،افزایش باروری و تقویت بدن.

http://www.javdanesho.com/product.php?id=146

مکمل غذایی جینکگو پلاس فوراور برای تقویت حافظه،تمرکز حواس،افزایش گردش خون،آلزایمر و سرمازدگی،این محصول یک ترکیب فرمول شده از 4 گیاه باستانی شناخته شده چین است که اثر یکدیگر را تقویت یا سینرژیک می کنند.
ترکیب اصلی این مکمل غذایی عصاره برگ گیاه جینکگو بیلوبا هست که سپس با Ganoderma از قارچ رِشی و شیزاندرا چاینزیس Schisandra berries و گیاه فو-تی (پلی گونوم مولتی فوروم) cured Fo-Ti که هریک به نوبه خود از گیاهان با اهمیت در کشور چین هستند مخلوط شده است.

1- گیاه جینکگو بیلوبا: یکی از گیاهان محبوب در اروپا و آمریکای شمالی است گرچه شواهد تاریخی نشان می دهند که این گیاه یکی از قدیمی ترین گیاهان دارویی به کار رفته توسط بشر است اما دلیل محبوبیت و شهرت امروزی آن اثرات مثبت گیاه روی سیستم اعصاب مرکزی و خاصیت تقویت حافظه در افراد که از اشکال تروما (ضربه به سر) رنج می برند می باشد. هر شخصی نیاز به غذای فکر دارد و مکمل غذایی Forever Ginkgo Plus بهترین غذای فکر است. درخت جینکگو بیلوبا قدیمی ترین گونه گیاهی به جای مانده است که صدها هزار سال قدمت دارد. این گیاه یک فسیل زنده است که به دلیل قدرت انطباق با شرایط مختلف و مقاومت در برابر حمله حشرات و قارچ ها به زندگی ادامه داده است.

گیاه جینکگو بیلوبا


درخت جینکگو بیلوبا از دسته گیاهان برگ ریز است که در برخی مناطق ایالت متحده و چین می روید.در آسیا این گیاه بیش از 5 هزار سال است که برای خواص مفید آن استفاده  می شود.
بیشترین قسمت مورداستفاده گیاه عصاره برگ آن است. فرآورده های تهیه شده از برگ درخت باید حداقل حاوی 24 درصد گلیکوزیدفلاوون و 6 درصد لاکتون ترپن باشند تا حداکثر فایده را داشته باشد.دو ترکیب اصلی برگ های جینکگو بیلوبا ماده فلاونوئیدها و ترپنوئیدها هستند.
مکمل غذایی جینکگو بیلوبا دارای این ترکیبات است.
جینکگو بیلویا

فلاونوئیدها که آنتی اکسیدان های بر پایه گیاهی هستند به محافظت از رگهای خونی و سیستم عصبی مرکزی کمک می کنند. ترپنوئیدها رگهای خونی را باز کرده و به نگه داشتن پلاکت های خونی از بهم چسبیدن کمک می کند.فلاونوئیدها با تنظیم تون و انعطاف پذیری مویرگ ها آنها را در مقابل تخریب محافظت کرده و به علاوه یک آنتی اکسیدان قوی بوده و خواص ضد التهابی دارد. لاکتون های ترپن از به هم پیوستن پلاکت های خون ممانعت کرده و مانع ایجاد لخته در رگ های خونی می شود.
همچنین این مواد از انقباض برونش ها و حساسیت مفرط جلوگیری کرده و موجب کاهش احتمال بروز آسم و اسپاسم عروق خونی است. ترکیب این 2 ماده موجب افزایش جریان خون در عروق کوچک بدن مثلاً دست ها، پاها و مغز می شود.
این افزایش جریان خون در مغز کاملاً مشخص است و آزمایشات نشان دهنده تأثیر مثبت جینکگو بیلوبا بر روی فراموشی های خفیف و بیماری آلزایمر است به طوری که مصرف آن حافظه و تمرکز را افزایش می دهد. این خاصیت جینکگو بیلوبا در مبتلایان به این بیماری ها می تواند سودمند واقع شود.

جینکگو بیلویا فوراور

با این که جینکگو بیلوبا اکنون بیشتر توسط بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد، اما به طور کلی برای کودکان بالای دو سال ضرری ندارد. مشخص شده است که این گیاه به ویژه برای بزرگسالان دارای مشکلات تمرکز و یا شناخت مانند اختلال کمبود توجه مفید است. جینکگو بیلوبا از زمان اکتشاف آن در 3000 سال پیش، همیشه مورد استفاده بوده است.
جینکگو بیلوبا

  * جینکگو بیلوبا در قرنهای 20 و 21 برای درمان مشکلات زیر کاربرد داشته و دارد:

مغز را تحریک کرده و تنظیم می کند:گیاه جینکگو بیلوبا به خاطر افزای گردش خون غز و بنابراین افزایش اکسیژن رسانی و مواد موجود در سلول های مغزی که توسط عصاره موجود در برگ های جینکگو بیلوبا ایجاد می شود،نتایج فوق العاده ای در مقاله ای با گروهی از اختلالات مربوط به مغز و سلامت ذهنی به دست داده است.جینکگو بیلوبا به عنوان آنتی اکسیدان عالی عمل می کند.آنتی اکسیدان ها به جلوگیری از تحلیل رفتن عمومی بدن کمک می کنند،ویتامین C,A,E و همچنین کاده معدنی سلنیم باعث تخریب رادیکال های آزاد می شوند،جینکگو بیلوبا در این فرایند نیز نقش موثری دارد.

مشکلات مربوط به گردش خون:حرکت مناسب جریان خون در رگ ها برای تمام اندام های بدن بسیار هاهمیت دارد،با وجود این برای مغز و قلب که اندام های حیاتی هستند و کل بدن به آنها وابسته هست،این موضوع اهمین بیتشری دارد.ثابت شده است که هر زمان که مشکلات عدم گردش مناسب خون در مغز وجود دارد،حینکگوبیلوبا کمک بسیاری به شخص می کند و مشکلات مربوط به آمبولیسم و انفارکتوس مغزی و همچنین ترومبوز را حل می کند.جینکگو بیلوبا رگ ها را متسع کرده و باعث می شود که خون بیشتری گردش کند.در نتیجه این حالت باعث کاهش فشار خون می شود.

گیاه جینکگو بیلوبا در درمان مشکلات گردش خون در پاها و دست ها (پا و دست سرد شده) و همچنین سایر بخش های بدن که نارسایی گردش خون دارند، نیز سودمند می باشد.
رفع بیماری آمبولیسم: در این بیماری معمولا بخشی از مغز از فعالیت باز می ماند.بنابراین برای اینکه سلول های عصبی به نحو موثری احیا شوند،اکسیژن و مواد غذایی بیشتری برای منطقه آسیب دیده لازم است.
حافظه و تمرکز ذهنی را افزایش می دهد:در اروپا میلیون ها نفر دانشجو و استادان دانشگاه برای افزایش توانایی های ذهنی خود،در کار یا مطالعه از این گیاه به صورت روزانه استفاده می کنند که این امر نشان دهنده تاثیر زیاد آن در حافظه و قدرت تمرکز و ذهن است.
تقویت مغز

اختلال کمبود توجه:
جینکگو بیلوبا یکی از معمول ترین درمان های خانگی برای درمان علائم اختلال کمبود توجه است. جینکگو بیلوبا اکسیژن بیشتری به مغز می رساند و به تمرکز کمک می کند و بدین ترتیب به فردی که تمرکز در فعالیتهایش کاهش یافته یاری می رساند. به ویژه ثابت شده است که برای بزرگسالان دارای این اختلال مفید است.
مغز


بیماری آلزایمر و یا دمانس ( زوال عقلی ): شماری از مطالعات ثابت کرده است که مصرف روزانه عصاره جینکگو بیلوبا باعث افزایش قابل ملاحظه در حافظه و فعالیت نورون های مغز می شود.برخی از مقالات که دکتر فرانک موری در کتاب تحت عنوان(جینکگو بیلوبا) آورده است،در اینجا مورد اشاره قرار می گیرد: دکتر ویت برشت همراه با همکاران خود در آلمان مطالعه ای را بر روی 40 تن بیمار 60 تا 80 ساله انجام داد.به بیست نفر از آنها 120 میلی گرم در روز عصاره جینکگو بیلوبا داده شود،در حالی که بیست نفر دیگر فقط دارونما دریافت کردند.بعد از سه ماه محققین گزارش دادند که بیمارانی که جینکگو بیلوبا دریافت کرده بودند نسبت به آنهایی که از این گیاه مصرف نکرده بودند،تمرکز و فعالیت ذهنی بیشتری را از خود نشان دادند.سایر تحقیقات نشان داده است که درصد انتقال های عصبی در نورون ها به نحو قابل ملاحظه ای افزایش می یابد.
به دلیل این که جینکگو بیلوبا ثابت شده به تمرکز کمک می کند و توانایی های شناختی را افزایش می دهد، مدتها تصور می شد که می تواند به این بیماری کمک کند اما نه این که تاثیرات بیماری آلزایمر و دیگر اشکال زوال عقل را بازگرداند. با این حال اخیرا ثابت شده است که اگر چه جینکگو بیلوبا به افراد دارای این بیماری صدمه ای نمی زند بلکه بهبودی نیز ارائه می دهد، اما در بلند مدت حافظه را از تخریب نگه نمی دارد.

tinnitus

رفع وزوز گوش و کاهش شنوایی:
مشکل کاهش شنوایی تقریبا بیش از 9 میلیون آمریکایی را گرفتار کرده است (1998) مطالعه ای که در سال 1979 در فرانسه انجام گرفته است،نشان م دهد که اندام های شنوایی نسبت به نبود اکسیژن فوق العاده حساس هستند.ثابت شده است که جینکگو بیلوبا محرکی عالی برای گردش خون و بنابراین اکسیژن رسانی به اندام های شنوایی است و در نتیجه افرادی که از کاهش شنوایی رنج می برند،شنوایی را بهبود می بخشد.دکتر فرانک موری متذکر می شود که خوردن 160 میلی گرم در روز از عصاره این گیاه به مدت یک تا سه ماه در داوطلبین نسبت به کسانی که دارونما(ماده ای بدون اثرات درمانی) دریافت کرده اند،به میزان 40 تا 80 درصد بهبودی ایجاد نموده است.جینکگو بیلوبا برای وزوز گوش از گذشته ها تجویز می شده است. ثابت شده است که جینکگو بیلوبا تاثیر ملایمی دارد چون می تواند به رگ های خونی آسیب دیده در گوش کمک کند ،البته این گیاه در ترکیب با سایر گیاهان گفته شده در این مقاله در ترکیب محصول جینکگو بیلوبا پلاس اثرات قوی تری نسبت به مصرف هر یک از آنها دارد به خاطر مکانیزم سینرژیک شدن فرمول ترکیبی این گیاهان.
رفع مشکلات چشمی: جینکگو بیلوبا اگر به درستی مصرف شود می تواند زوال چشم را آهسته کند. به ویژه به بخشی از قرنیه که تحت تاثیر دژنراسیون ماکولا قرار می گیرد کمک می کند. همچنین در دوز بالا می تواند به بهبودی بینایی افراد دارای آب سیاه کمک کند.
بر طرف شدن اختلالات افسردگی و اضطراب: جینکگو بیلوبا می تواند به عنوان ضد افسردگی عمل کند. همچنین ثابت شده است که با آرام شدن تغییر خلق افراد دارای اختلال اضطراب کمک می کند. با این حال برای درمان موثر اختلالات اضطراب باید جینکگو بیلوبا با داروی دیگری ترکیب شود به ویژه گیاه زنجبیل و جنسینگ و ژل رویال ترکیب گردد.
بر طرف کردن ناتوانی جنسی و عدم نعوظ آلت: جینکگو بیلوبا می تواند سرخرگ هایی که خون را به آلت تناسلی مرد می رسانند تقویت کند و به این صورت به نعوظ کمک کند.با توجه به اینکه اکثر مردانی که از ناتوانی جنسی رنج می برند،افرادی هستند که فشار خون و حجم لازم خون در آنها وجود ندارد،ثابت شده است که جینکگو بیلوبا به خاطر توانایی در گاد کردن عروق خونی که به نوبه خود جریان خون لازم برای فعالیت جنسی مطلوب را تسهیل می کند،در تقویت قوای جنسی موثر است.

migrinae

سردرد (میگرن): در مطالعه ای که توسط دکتر دالت در سال 1975 در فرانسه انجام شده است،بیماران مبتلا به سردرد های میگرنی،عصاره جینکگو بیلوبا را دریافت کردند و در نتیجه در 80 درصد آنها بهبودی مشاهده شد.علت این بهبودی در مبتلایان به میگرن ممکن است ناشی از تاثیرات اجزا فعال این گیاه بر روی شریان ها باشد.
سندرم پیش از قاعدگی و یائسگی:جینکگو بیلوبا می تواند برای زنان دارای علائم ناخوشایند سندرم پیش از قاعدگی یا یائسگی مفید باشد. جینکگو بیلوبا تغییر خلق را کاهش داده و به کنترل عضلات رحم کمک می کند.
بیماری آسم : دارو شناسی مدرن در چین فوائد جینکگو بیلوبا را در درمان آسم برونشی و برونشیت مزمن متذکر می شود.علت ایجاد این حالت اثرات ناشی از اجزا فعال جینکگو بیلوبا (جینکگو بیلوبالیدها) در بهتر شدن تنگی برونش ها می باشد.

دکتر دونالد براون در مجله (بیایید زندگی کنیم) یادآوری می کند که در مورد آسم در کودکان،وی کاهش آسم و همچنین دفعات بروز حملات آسمی را در کودکانی که از این گیاه مصرف نموده اند،مشاهده کرده است.جینکگو بیلوبا بیلوبا می تواند داروی طبیعی موثری برای آسم باشد. توانایی جینکگو بیلوبا بیلوبا در باز کردن رگ های خونی می تواند به میزان قابل توجهی تنگی مسیر هوا را کاهش دهد. با این حال به ویژه برای درمان کودکان دارای آسم جینکگو بیلوبا باید تنها تحت نظارت یک متخصص گیاه شناس مصرف شود.
از دیگر خواص جینکگو بیلوبا می توان به بهبود علائم آسم (به دلیل انبساط عضلات برونشیول ها) و تینیتوس Tinnitus (زنگ زدن گوش ها)  اشاره کرد.دیگر اجزاء این ترکیب گرچه به اندازه جینگکو شناخته شده نیستند اما بسیار سودمند و با ارزشند.

Reshi Mushroom

2- قارچ رِشی (گانودرما لوسیورم) Reshi Mushroom : قارچ رِشی برای مدتی بیش از 2000 هزار سال در چین مورد استفاده قرار گرفته و به خاطر شهرت فراوان آن در افزایش طول عمر به عنوان(شربت حیات) خوانده می شود و به جلوگیری از مشکلات مربوط به یری کمک می کند.این قارچ که مدت ها توسط امپراطور ریشی (Reishi) به صورت یک راز نگه داشته شده بود،نه تنها با خاصیت افزایش دهنده زول عمر آن شناخته می شود،بلکه اعتقاد بر این بود که انرژی معنوی زیادی را نیز برای مصرف کننده خود تامین می کند.

یکی دیگر از خواص این گیاه که به خوبی حفظ شده است،تحریک دستگاه ایمنی و کمک به مقابله با اختلالات دستگاه ایمنی مانند آلرژی،لوپوس آرتیما و لوپوس منتشر می باشد.این گیاه به نحو موفقیت آمیزی برای کاهش اثرات جانبی شیمی درمانی نیز مورد استفاده قرار گرفته است.این گیاه فشار خون را پایین می آورد و از ایجاد انسداد در شریان ها جلوگیری می کند وبه خاطر خواص تنظیم کننده آن،گردش خون را بهبود می بخشد.قارچ رِشی علاوه بر شل کردن خفیف عضلات بدن،از کبد در برابر آسیب حاصل از مواد شیمیایی سمی محافظت می کند و بنابراین به مقابله با بی خوابی کمک می نماید.
بر اساس آنچه دیوید نیهولت در کتاب (دایرالمعارف کامل مواد طبیعی در تندرستی) آورده است.سایر خواص این قارچ عبارتند از: جلوگیری از تشکیل تومور و مبارزه با باکتری ها و ویروس ها.
reishi_shot

گانودرما Ganoderma از قارچ رشی Reshi بدست آمده و بیش از 4000 سال است که در طب سنتی چین کاربرد دارد. این گیاه دارای قدمت طولانی در کشورهای آسیایی است و تونیک آن به طولانی کردن عمر شهرت دارد.
نام چینی آن Ling Zhi است که به معنای (گیاه مقوی روح) است.گانودرما ارزش زیاد داشته و اکسیر حیات و زندگی نامیده می شود. معروف است که موجب افزایش متابولیسم و گردش خون است و تبادل اکسیژن در مایعات بدن را تنظیم می کند. مطالعات نشان می دهد که این گیاه دارای اجزاء فعال بیولوژیکی شامل پلی ساکاریدها، اسیدهای چرب و آمینواسیدهاست. مدارک کافی برای اثبات عملکردهای متفاوت زیستی این گیاه در دسترس است و با استناد به این مدارک می توان دریافت که شهر این گیاه ارزشمند منطبق با واقعیت است.

chizandra

3- شیزاندار (شیزاندرا چاینزیس) schizandra : این یک گیاه بومی روسیه و چین است و نام چینی آن(وو وی زی) Wu Wei Zi به معنی پنج طعم می باشد زیرا میوه این گیاه دارای طعم های شیرین ، ترش ، تلخ، شور و تند است،در تنظیم فالیت های بدن و حفظ انرژی آن موثر است.این گیاه طی دوره ای استرس به سازگاری بدن کمک می کند و نیز از کبد محافظت کرده و به بازسازی و فعالیت صحیح آن کمک می نماید.همچنین شیزاندرا دستگاه ایمنی را تحریک می کند و به خصوص زمانی که فرد مبتلا به آسم یا برونشیت هست،دارای یک تاثیر سودمند بر روی ریه ها می باشد.این گیاه در دستگاه عصبی مرکزی به عنوان آرام بخش عمل می کند.این گیاه خزنده ای با میوه های توت مانند کوچک و قرمز رنگ است که بومی شمال چین است.یافته های آزمایشگاهی اثراتی مانند افزایش بازده کاری، افزایش قدرت بدنی و کاهش احساس خستگی را به آن نسبت می دهند.

schizandra

گیاه شیزاندرا اثر حفاظتی خود بر روی کبد مدیون بیش از 300 نوع ماده (لیگنین) است که درون آن موجود می باشد.مطالعات انجام شده در سال 1972 در بیماران مبتلا به هپاتیت، بهبودی به میزان 76 درصد را بدون هیچ گونه اثرات جانبی با مصرف این گیاه گزارش کرده اند.یک خاصیت دیگر آن افزایش متابولیسم است.این گیاه تولید آنزیم ها را در کبد و دستگاه گوارش تحریک می کند که این امر به سم زدایی ساده بدن کمک می نماید.گیاه شیزاندرا به عنوان یک محرک جنسی مورد استفاده قرار گرفته و مایعات بدن را به حالت توازن نگه می دارد و بنابراین به کلیه ها کمک می کند.
گیاه شیزاندرا دستگاه عصبی را تحریک می کند تا زمان پاسخ گویی به رفلکس های بدن را افزایش دهد و ذهن انسان را پاک کند.همچنین این موضوع مشخص شده است که میوه این گیاه دارای یک تاثیر مثبت برای روی افسردگی و روان نژندی بوده و تمرکز و تعادل ذهن را زیاد می کند.شیزاندرا گیاه خزنده ای با میوه های توت مانند کوچک و قرمز رنگ است .این گیاه دارای خاصیت آداپتوژنیک یا تطابقی است و قادر به افزایش مقاومت بدن در برابر بیماری ها وهیجانات می باشد.تحقیقات نشان می د هد که این گیاه دارای ترکیباتی به نام لیگنین است که به بازسازی بافت کبدی آسیب دیده بر اثر هپاتیت ویروسی و یا مصرف الکل کمک می نماید.
foti
4- گیاه فو تی (پلی گونوم مولتی فوروم) Fo-Ti:
این گیاه نیز بومی چین بوده و در آنجا می روید. در نزد چینی ها به عنوان گیاه ضد پیری شناخته شده است و در فرمول تونیک ها (برای برطرف کردن سفیدی مو و جلوگیری از خاکستری شدن رنگ موها کمک می کند)، به کار می رود.هریک از این گیاهان در جای خود شناخته شده و با اهمیت هستند.چینی ها این گیاه را (هو شو وو) he-shou-wu نامیده اند.این گیاه درست مانند جینکگو بیلوبا،حافظه و تمرکز ذهنی را افزایش داده و به مقابله با افسردگی کمک می کند.
سایر خصوصیات گیاه فونی یا هو شو ووعبارتند از: پایین آوردن کلسترول،تحریک غدد فوق کلیوی و بنابراین کمک بدن برای سازگاری در مواقع استرس زیاد،نیرو بخشیدن به بدن،بازگرداندن انرژی،افزایش باروری و تقویت بدن.
دکتر مایکل ترا در کتاب خود تحت عنوان(نحوه عمل گیاه طبی)عنوان می کند که چینی ها بر این مقید بوده اند که  گیاه فوتی ظاهر موهای سیاه رنگ را سیاه تر نشان می دهد و با سالم نگه داشتن عضلات، تاندون ها، رباط ها و استخوان ها به بدن سود می رساند.

جدول ارزش غذایی محصول جینکگو بیلوبا پلاس فوراور Forever Ginkgo Plus :



table

ترکیبات محصول جینکگو بیلوبا پلاس :
1- عصاره گیاه جینکگو بیلوبا 30 میلی گرم
شامل:(پودر برگ ها دارای 24درصد فلاونوئید و 6 درصد ترپنوئید)
2- قارچ ریشی 210 میلی گرم
3-  شیزاندرا  130 میلی گرم (Schisandra)
4- گیاه فوتی  110 میلی گرم (Cured Fo-Ti)
سایر ترکیبات مکمل غذایی جینکگو بیلوبا پلاس فوراور: سلولز میکروکریستالین ، تری کلسیم فسفات، سلولز، اسیداستئاریک ، کراس کارملوز سدیم ، منیزیوم استئارت.

 

توجه کنید، محصولات مورد بحث شده در این مقاله و سایت دارو نیستند و برای تشخیص، کاهش، درمان یا جلوگیری از یک بیماری خاص و یا طبقه ای از بیماری نیست.در صورتی که مشکل خاص یا بیماری دارید با پزشک خود مشورت کنید.

Brands